Sunday, February 8, 2009

How to Insert a table to slide presentation

Now we will insert a table. The steps to do it are:

1. Click the ribbon insert

2. Click the table

3. Select the boxes corresponding to the row and column that we want.
Or by clicking to insert table

4. In the insert table dialog box, type the number of columns in the row "Number of columns"

5. For the number of line number when the line "Number of rows"

6. Click "OK"

Table you will be successfully inserted in the slide

Bahasa Indonesia
Menyisipkan tabel

Sekarang kita akan melakukan pekerjaan menyisipkan tabel, langkah-langkahnya adalah :

1. Klik ribbon insert

2. Klik table

3. Pilih kotak-kotak sesuai dengan baris dan kolom yang kita inginkan.
Atau bisa dengan cara mengklik insert table

4. Pada kotak dialog insert table, ketikan jumlah kolom pada baris "Number of columns "

5. Untuk jumlah baris ketikan angkanya pada baris " Number of rows "

6. KLik "OK"

Tabel anda akan berhasil disisipkan dalam slide

No comments:

Post a Comment